W naszych Gabinetach obowiązują następujące warunki współpracy, na które Państwo godzą się biorąc udział w spotkaniach z psychoterapeutką/terapeutką:
- Psychoterapeutka/terapeutka jest zobowiązana do zachowania w tajemnicy wobec osób trzecich np. rodziny, postronnych, wszystkich informacji pochodzących od klienta, w tym samego faktu korzystania przez niego z pomocy psychologicznej. Wyjątkiem jest sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia klienta lub osób trzecich, albo sytuacje określone prawem.
- Współpracując z innymi specjalistami np. psychiatrą udostępnia się za wiedzą i zgodą klienta tylko niezbędne informacje.
- Psychoterapeutka/terapeutka uprzedza klienta o planowanych przerwach w terapii.
- W przypadku spóźnienia się klienta, opłata nie ulega zmianie, a sesja nie jest przedłużana.
- Wizytę można odwołać najpóźniej na 24 godziny przed jej terminem. Jeżeli klient nie odwoła jej do tego czasu, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty.
- Płatność za sesje wnoszona może być gotówką, kartą płatniczą lub przelewem na numer telefonu (w tytule należy podać datę spotkania) bezpośrednio po sesji.